بهره‌وری، توانمندسازی و کیفیت خدمات نیروی انسانی در سازمان‌های بزرگ مقیاس -
ناشر:
نویسنده:
ملیکه بهشتی فر
مترجم:
-
سال نشر:
1404
صفحه:
327
نوبت چاپ:
1

بخشی از این کتاب بر اساس سرفصل‌های درس سمینار بهره‌وری در بخش دولتی (مقطع دکتری مدیریت منابع انسانی) طراحی شده است که بر مباحثی مانند تئوری‌های بهره‌وری، سنجش و ارزیابی بهره‌وری، عوامل مؤثر بر بهره‌وری، مدیریت بهره‌وری، و نقش فناوری اطلاعات در افزایش بهره‌وری تاکید دارد. در سازمان‌های امروزی، بهره‌وری به مفهوم بیشتر کارکردن، کاهش هزینه ها، کاهش کارکنان، کار اضافی برای مدیران و استخدام متخصصان نیست، بلکه مفهومی فراتر از این دارد. برای ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی در سازمان‌های بزرگ مقیاس باید به توانمندسازی آنها و کیفیت خدماتی که نیروی انسانی ارائه می‏دهند توجه داشت. 

پیشگفتار/9

بهره وری نیروی انسانی در سازمان های بزرگ مقیاس/11

توانمند سازی نیروی انسانی در سازمان های بزرگ مقیاس /133

کیفیت خدمات در سازمان های بزرگ مقیاس /233

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی مدیریت

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2025 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved