بخشی از این کتاب بر اساس سرفصلهای درس سمینار بهرهوری در بخش دولتی (مقطع دکتری مدیریت منابع انسانی) طراحی شده است که بر مباحثی مانند تئوریهای بهرهوری، سنجش و ارزیابی بهرهوری، عوامل مؤثر بر بهرهوری، مدیریت بهرهوری، و نقش فناوری اطلاعات در افزایش بهرهوری تاکید دارد. در سازمانهای امروزی، بهرهوری به مفهوم بیشتر کارکردن، کاهش هزینه ها، کاهش کارکنان، کار اضافی برای مدیران و استخدام متخصصان نیست، بلکه مفهومی فراتر از این دارد. برای ارتقای بهرهوری نیروی انسانی در سازمانهای بزرگ مقیاس باید به توانمندسازی آنها و کیفیت خدماتی که نیروی انسانی ارائه میدهند توجه داشت.
پیشگفتار/9
بهره وری نیروی انسانی در سازمان های بزرگ مقیاس/11
توانمند سازی نیروی انسانی در سازمان های بزرگ مقیاس /133
کیفیت خدمات در سازمان های بزرگ مقیاس /233
| دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
| علوم انسانی |
مدیریت
|